Selecteer een pagina

Algemeen

Oog om oog

Beste Esther,28 Januari gaat het gebeuren, de grote verandering. Nieuw gezicht, nieuwe naam, nieuwe identiteit. Een hele operatie. Ja. Maar t is alleen de buitenkant. Verder blijven we dezelfde. Maar dan beter.Aldus de letterlijke tekst van het tv-spotje waarmee... Lees meer

Congresagenda

rubriek: congresagenda

15-16 novemberRome, ItaliConferentie Gambling on Culture: State Lotteries as a Source of Funding for Culture the Arts and Heritage Informatie: Circlewww.boekman.nl/circle18-19 novemberGent, BelgiEvent Expo 2002Informatie: Eventexwww.event-expo.be20... Lees meer

Investeren in haaien op sterk water

Wanneer het gaat over investeren in kunst en de vraag hoe die vervolgens aan de man te brengen is reclamemagnaat Charles Saatchi een toonvoorbeeld van hoe het moet of kan. Saatchi heeft in de loop van de afgelopen jaren een aanzienlijke kunstcollectie opgebouwd met... Lees meer

Vergrijzing is verzilvering

De vergrijzing van de bevolking zal in de komende decennia leiden tot meer vrijetijdsconsumptie door ouderen. De grote groep baby boomers is hoger opgeleid en beter bemiddeld dan voorgaande generaties. Deze aanwassende grijze golf zal zich in de vrijetijd actiever... Lees meer

Jongerenmarketing: een bear-market

Jongeren zijn een interessante doelgroep. Helaas voor cultuurmarketeers weten andere marketeers dat ook. Daar komt nog eens bij dat het culturele product uit de aard der zaak minder op de vraag onder jongeren kan worden toegesneden dan, bijvoorbeeld, sportkleding en... Lees meer

Opgemerkt

rubriek: opgemerkt

Altijd wat te belevenAdformatie 10, 6 maart 2003De beurs voor de eventwereld, Evenement, is al vijf jaar lang een succes. Toch is deze beurs niet makkelijk te organiseren. Bedrijven denken evenementen nog vaak zelf te kunnen organiseren, terwijl evenementenbureaus... Lees meer