Selecteer een pagina

Algemeen

Hoe plat is de polder?

Het antwoord op deze vraag is duidelijk: de polder is plat. Maar geldt dat ook voor het culturele leven in die polder? Is het culturele leven in Nederland platter dan in andere Europese landen? Het antwoord op die vragen vergt een blik op het cultureel aanbod en de... Lees meer

Informatieblokjes

rubriek: informatieblokjes

CJP krijgt extreme makeoverCJP wil haar aanbod meer laten bepalen door jongeren en gaat meer aandacht besteden aan muziek, film en reizen. CJP wil jongeren in staat stellen haar eigen culturele smaak te ontwikkelen door middel van tips op de vernieuwde website, in de... Lees meer

Cultuur in de buurt

Wie in een hem of haar onbekende buurt in Nederland cultuur wil bezoeken, kan daarvoor sinds kort zijn mobiele telefoon gebruiken. Het intoetsen van een code is voldoende om een sms-je met informatie te krijgen over het dichtstbijzijnde monument, museum of cultureel... Lees meer

Innovatie uit de UK

Het bevorderen van creatieve relaties tussen het bedrijfsleven en de culturele sector De British Council organiseert in 2004 en 2005, samen met ACMC en Leenaers Verloop, een serie bijeenkomsten over de rol die private investeerders kunnen spelen bij de financiering... Lees meer

CRM: de klant centraal

Over CRM (Costumer Relations Management) is de laatste tijd veel te doen geweest. Veel bedrijven en instellingen, ook binnen de culturele sector, zijn inmiddels dan ook sterk doordrongen van het belang van CRM, ofwel van het belang van het opbouwen van een langdurige... Lees meer

Kent u Patrick McMullan?

Het nieuwe nummer van MMNieuws dat voor u ligt,staat bol van de intelligentie en interessante bijdragen. Bijvoorbeeld over de Vlamingen die gepassioneerder dan hun Nederlandse collegas? met artistieke bezieling de in Nederland oprukkende managementcultuur een halt... Lees meer