Selecteer een pagina

Algemeen

Contact via het beeldscherm

Meer mogelijkheden via virtual communities Amsterdam gaat ten onder. Althans, als we af moeten gaan op de jammerklachten die de afgelopen tijd verschenen in kranten en weekbladen als Het Parool en Volkskrant Magazine. Jongeren verlaten en masse de stad omdat er geen... Lees meer

Marketing voor medioren

Denkt u wel eens aan ouderen als doelgroep? Lopen er dan rillingen van saaiheid en conservatisme over uw rug? Denkt u dan aan meegebrachte lunchpakketten? Of aan een vergeefse strijd met het amusement op televisie? Zijn ouderen soms uw enige publiek en wanhoopt u... Lees meer

Over Sail Amsterdam en Leuven

Men spreekt van het festivaliseren van de prijzenoorlog. Deze prachtige zin komt uit de mond van een nieuwslezer van het Journaal enkele weken geleden en ik voel dat ik als geconditioneerd afwerend in mijn stoel ga verzitten. Festivals en evenementen gaan gelijk op... Lees meer

Niet alleen ontvanger, maar ook zender

Je hoort en leest er veel over de laatste tijd: uitgevers die niet alleen maar kranten, tijdschriften en boeken produceren, maar ook activiteiten ontwikkelen op het gebied van tv, radio, mobiele diensten en nieuwe media. Het lijkt er daarmee op dat de slag om de lezer... Lees meer

In het volgende nummer

Het eerste (dubbel)nummer van MMNieuws na de jaarwisseling (2006; 1/2) staat in het teken van Publiek van de toekomst. Deze Special komt tot stand in samenwerking met de ACMC, Associatie voor Culturele Marketing en Communicatie. De Special doet verslag van het ACMC... Lees meer

Kwaliteit en service staan voorop

naam: Frans van der Avert leeftijd: 43 huidige functie: Hoofd Communicatie & Educatie De Nieuwe Kerk/ Hermitage Amsterdam vorige functie: woordvoerder Rijksmuseum belangrijke trend tav marketing van kunst, cultuur en vrijetijd: dalend mediagebruik (traditioneel... Lees meer