Selecteer een pagina

Algemeen

Grenzeloos 2020: Virtueel Platform

Nieuwe media in Nederland zijn in 2020 voorbij de transformatiefase. De snelheid van informatiestromen en verdere ontwikkelingen op het gebied van informatietechnologie zorgen ervoor dat obstakels oplossen. Delen en auteursrecht zijn geen issue meer. Open source is... Lees meer

van de redactie

MMNieuws viert dit jaar z’n tienjarig bestaan. En bij een jubileum is de neiging om achterom te kijken sterk. Waaraan besteedden we in die tien jaar aandacht? Wat zegt het dat de onderwerpen die in MMNieuws aan bod kwamen langzaam verschoven, naar onderwerpen... Lees meer

Merkambassadeurs zijn de motor van het succes

Wat zijn merkambassadeurs? Merkambassadeurs zijn de belangrijkste promotors van een organisatie. Ze zijn enthousiast over het aanbod, delen dit enthousiasme met anderen en hebben invloed op hun omgeving. Het zijn personen die zich vaak kenmerken door hun... Lees meer

Creatief MKB’ers ondernemen niet

Ondernemen vraagt om vernieuwing, maar creatief MKB’ers zijn daar niet goed in. Voor vernieuwing moet je weten waar je staat en wat je opties zijn. Dat vraagt om bezinning, onderzoek en experiment. Creatief ondernemers laten op grote schaal na om onderzoek te... Lees meer

De marketingparadox van de BV Nederland

Column

Het imago dat Nederland in het buitenland heeft, is vooral te danken aan door Nederland zelf in de 18e en 19e eeuw in omloop gebrachte clichés, die daarna met omvangrijke overheidssteun in het buitenland aangeprezen werden. Het lijkt er op dat de Nederlandse... Lees meer