Selecteer een pagina

Algemeen

Boek: Museummarketing

Museummarketing

Enkele jaren geleden verschenen kort na elkaar twee boeken over museummarketing, Marketing the museum van Fiona McLean en Museum Strategy and marketing van marketinggoeroe Philip Kotler. Museummarketing, een boek geschreven voor de Nederlandse situatie, is volgens... Lees meer

Redactienetwerk: Bert Janmaat, Frans Hoeve

Iedere maand stellen zich op deze plaats leden van het redactienetwerk aan u voor. Zij dragen suggesties aan en leveren adviezen voor de verdere ontwikkeling van MMNieuws. naam: Bert Janmaat huidige baan: algemeen secretaris Amsterdamse Kunstraad vorige baan:... Lees meer

Oog om Oog: Beste Rolf, beste Eymert

Oog om Oog Maandelijks een e-mailwisseling tussen twee communicatieprofessionals over vorm, beeld en inhoud. De rubriek Oog om Oog staat onder redactie van Rolf Hermsen. Beste Rolf,Nu we een aantal afleveringen van deze rubriek hebben verzorgd, realiseer ik me dat we... Lees meer

Congresverslag: Van buying naar being

Op 7 en 8 november vond het 5e jaarcongres over consumententrends plaats. Het congres in Fort St. Gertrudis werd georganiseerd door Euroforum in samenwerking met Trendbox. Ongeveer negentig deelnemers kwamen voor het antwoord op de vraag hoe de concurrentie voor te... Lees meer

Centraal: Er gaat niets boven Groningen

MMNieuws besteedt de komende maanden in Centraal telkens aandacht aan n stad in Nederland met als specifiek onderwerp: de ontwikkelingen op gebied van cultuur en toerisme. Het gaat dan niet alleen om wat de desbetreffende stad gaat doen de komende jaren, maar om welke... Lees meer